Markkinoinnin Automaatio

Markkinoinnin Automaatio

Älyllä ja tiedolla ohjattua markkinoinnin automaatiota

HYVIN SUUNNITELTU MARKKINOINTI ON JATKUVAA SEURUSTELUA ASIAKKAAN TAI POTENTIAALISTEN ASIAKKAIDEN KANSSA. SIINÄ OPITAAN ASIAKKAAN TARPEISTA JA KÄYTTÄYTYMISESTÄ.

Ratkaisumme yhdistää vetoavan sisällön, tekoälyn, asiakasdatan ja jatkuvan oppimisen markkinoinnin automaatioon.

Armstrong Onen käyttöönotto on kevyt ja helppo, vaikka taustalla on kumppaniemme raskaansarjan analytiikka-, it- ja dataohjattu markkinointiosaaminen.

Parhaimmillaan markkinoinnin automaatiojärjestelmä on käynnissä jo parissakymmenessä päivässä.

Ongelma

Asiakkaat tänä päivänä vaativat juuri heille suunnattua ajankohtaista sisältöä oikeassa kanavassa oikeaan aikaan. Kohdentamaton massaviestintä ei erottaudu ja monesti heikentää luottamusta sen lähettäjään.

Euroja kuluu ja markkinoinnin vaikutus ei ole toivottu.

Ongelma

Ratkaisu

Jatkuvaan ja oikea-aikaiseen viestintään päästään älyllä ja tiedolla ohjatun markkinoinnin automaation avulla.

Armstrong One pitää tekoälyn ja asiakasdatan avulla huolen, että asiakkaalle markkinoidaan ainoastaan häntä kiinnostavia tuotteita ja palveluita. Mikä parasta, se osaa myös olla markkinoimatta, kun se hetki tulee.

Ratkaisu

Tulos

Markkinointi muuttuu lisäarvoa tuottavaksi palveluksi, joka onnistuessaan kasvattaa asiakastyytyväisyyttä.

Neljä tärkeintä syytä valita Armstrong One:

1. Tuo mitattavan lisäarvon markkinoinnin tekemiseen
2. Käyttöönotto on nopeaa ja helppoa ja kustannukset budjetoitavissa
3. Saat käyttöösi johtavien analyytikkojen ja tiedemiesten työn tuloksen
4. Saat tulosta asiakkuuden elinkaaren mukaisella markkinoinnilla.

Tulos

Miten Armstrong One markkinoinnin automaatio toimii?

Armstrong One on tekoälyyn pohjautuva markkinoinnin automaatio, jonka keskiössä on ennustava analytiikka.
Tekoäly analysoi, oppii, ja kehittää itseään jokaisen asiakaskohtaamisen myötä ja kykenee tunnistamaan mitä asiakkaasi on tekemässä ja miksi, sekä mitä hän on seuraavaksi tekemässä.

Armstrong One kerää dataa lähetetyistä markkinointisähköposteista, asiakkaiden verkkosivukäyttäytymisestä sekä verkko- ja kivijalkakaupan ostotapahtumista.

Datan avulla Armstrong One kohdentaa asiakkaille verkkosivuilla, sähköpostissa, mainosbannereissa ja somessa heitä kiinnostavaa sisältöä.

Nopea käyttöönotto - valmiit markkinointimoduulit

Valittavissasi on yli 20 erilaista moduulia markkinoinnin kohdennukseen ja aitoon one-to-one dialogiin asiakkaan kanssa. Jokaisella konseptilla on oma käyttötarkoituksensa, jonka mukaan kaikki mallinnuselementit on mietitty yksityiskohtia myöten.

Integraatiot onnistuvat

Armstrong on pilvessä toimiva ratkaisu, joka integroituu asiakkaan järjestelmiin saumattomasti kolmella eri tavalla: dataa voidaan syöttää joko tiedostopohjaisena siirtona, ohjelmistorajapinnan (API) kautta, tai sallimalla Armstrongin tiedonsiirtotyövälineen suora integraatio asiakasympäristöön.

Ota yhteyttä

Ollaan yhteydessä,
kerromme mielellämme lisää.

Kouta - Tuomas Törnqvist
Tuomas Törnqvist

Kouta Helsinki, CEO

+358 40 704 0106
tuomas@koutamedia.fi
Kouta - Sakari Tuomala
Sakari Tuomala

Concept Director / Copy

+358 40 556 1464
sakari@koutamedia.fi

Jaa tämä sivu