Tehtävä

Saimme tehtäväksemme asuntojen markkinoinnin mullistamisen. Asiakkaalla oli visio täysin uudenlaisesta puurakenteisesta älykotikonseptista. Tavoitteena oli yhdistää tuotelähtöinen ja tunnelmapohjainen markkinointi, joka tuo esiin uudenlaisen asumisen muodon, jossa kodin toimintojen älykkyys ja arkkitehtuurin toimivuus nostaa asumisen täysin uudelle tasolle.

Ratkaisu

Loimme Puu&Co:lle brändin ja markkinoinnin, joka viestii modernia ja vaivatonta asumista. Kiteytimme brändiviestin siten, että arkkitehtuuri ja kodin toimintojen älykkyys antavat tunteiden värikirjon kukoistaa. Brändistrategian lisäksi loimme yrityksen ydinviestiä tukevan ilmeen, markkinoinnin kuvakonseptin, web-sivuston, esitteistön sekä varausapplikaation.

Tulokset

Espoon Kiloon on rakenteilla 18 Puu&Co -kotia, jotka varattiin loppuun muutamassa viikossa. Lisäksi Espooseen on myyty jo viisi konseptin mukaista puukerrostaloa. Upealla brändinrakentamisella ja oikealla kohdentamisella saatiin aikaan valtava kiinnostus verrattain pienellä markkinointibudjetilla.

Lisää referenssejä

Puu&Co

Kaunila

Picard by Finnmirror

Kavio Cluster

Nokian kaupunki

Kajaanin Romu

Scanburger

Roche

Youredi

Ähtäri-Halkoniemi

Infrasuunnittelu

Vumos