Tehtävä

Ähtärin kaupunki on kaavoittanut Halkoniemeen 67 asuintonttia ja tarvitsi näkemyksen alueen markkinoinnista.

Ratkaisu

Suunnittelimme Halkoniemen markkinoinnin kärjeksi parasta aikaa -konseptin.
Parasta aikaa -slogan yhdistetään alueen vahvuuksiin ja arvoihin (elämisen parasta aikaa, asumisen parasta aikaa, kesän parasta aikaa jne.) sekä taktisiin viesteihin (alue kehittyy parasta aikaa, tontit myynnissä parasta aikaa jne.). Lopputuloksena on erottuva ja visuaalinen markkinointikonsepti.

Konseptin pohjalta toteutimme Halkoniemen esittely- ja myyntisivuston, myyntiesitteen, bannerimainonnan, lehtimainonnan sekä messumateriaalit.

Lisää referenssejä

Puu&Co

Kaunila

Picard by Finnmirror

Kavio Cluster

Nokian kaupunki

Kajaanin Romu

Scanburger

Roche

Youredi

Ähtäri-Halkoniemi

Infrasuunnittelu

Vumos